Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

ΣΟΚ στον κόσμο των πτηνών απο το διαζύγιο του Ρίκου και της Ρίκας!


Όταν ένα ζευγάρι έχει εξαντλήσει κάθε προσπάθεια για να σώσει τη σχέση του, αλλά τελικά βλέπει πως όλες οι προσπάθειες ήταν μάταιες, τότε το διαζύγιο είναι αναπόφευκτο αλλά και η λύση!



Συνέντευξη: Ο Ρίκος και η Ρίκα μιλάνε για όλα! 
Πως αυτή η σχέση έφτασε στο τέλος της! 

Ο Ρίκος σε κατηγορεί πως στη συμβίωση μαζί του ήσουν πολύ νευρική και συχνά τον τσιμπούσες με το δυνατό σου ράμφος εντελώς απροειδοποίητα. Σε κατηγορεί επίσης πως, όταν στο κλουβί σας υπήρχε κάποιο φρούτο ή λαχανικό, όπως μήλο, καρότο, μαρούλι κ.τ.λ δεν τον άφηνες ποτέ να δοκιμάσει και εκείνος. έμπαινες πάντα μπροστά και κάθε φορά που προσπαθούσε κι εκείνος ο καψερός να τσιμπήσει λιγάκι λαχανικούλι τον έδερνες με μανία και μάλιστα τόσο που τσίριζε από τον πόνο. Κάθε μέρα λέει ότι τον έσπρωχνες να αλλάξει κλαδί σε οποιοδήποτε σημείο του κλουβιού και αν καθόταν και τέλος σε κατηγορεί, ότι ακόμα και όταν τον έπαιρνε ο ύπνος εσύ πήγαινες ύπουλα και του έριχνες τσιμπιά σε σημείο που να πέφτει από το κλαδί που κοιμόταν και να ψάχνει τα κομμάτια του στον πάτο του κλουβιού. Τί του απαντάς; 

Ρίκα: «Αυτό το πουλί από την αρχή δεν το συμπάθησα. Από την πρώτη μέρα ήθελα να το σκοτώσω. Μου την σπάει ο τρόπος που τρώει. Δεν λερώνει ποτέ το κλουβί, πάντα τρώει λίγο και προσέχει που θα ρίξει τις φλούδες από τις τροφές. Η κορμοστασιά του έχει ένα στυλ ψηλομύτικο, λες και σε κοιτάζει από τον πέμπτο όροφο. Η παρουσία του στο χώρο του κλουβιού μου ήταν περιττή, άαασε που δε ξέρει να κελαηδάει. Τον πιάνει μια ξαφνική όρεξη και τσιρίζει απίστευτα ενοχλητικά.» 


Ρίκο, φαντάζομαι διάβασες τις κατηγορίες που σου αποδίδει η Ρίκα.
Τί της απαντάς;

Ρίκος: «Δεν έχω να προσθέσω κάτι νομίζω τα είπε όλα. Η κοπέλα είναι τρελή. Ήθελε να με σκοτώσει. Δεν την ενοχλούσα ποτέ και με έδερνε συνεχώς. Αν μπορούσα να ξεπουπουλιαστώ θα σας έδειχνα τα σημάδια που μου έχει κάνει στο κορμί μου. Χαίρομαι που τελικά ο Παναγιώτης που μας φροντίζει με έβαλε σε ένα δικό μου χώρο, έχω πλέον τα δικά μου κλαδιά, τα δικά μου φρούτα, τη δική μου ποτήστρα, το δικό μου σουπιοκόκκαλο και το κυριότερο, ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ. Αν ξαναμιλήσετε μαζί της, πείτε της ότι της αφιερώνω το τραγούδι: ''χωρίσαμε και έχω βρει ο δόλιος τη χαρά μου''»


Παλιά ιστορική φωτογραφία με τον Ρίκο και τη Ρίκα 
στο ίδιο κλουβί δίπλα δίπλα.

Το παλιό σπίτι του Ρίκου και της Ρίκας!
Φωτογραφία ντοκουμέντο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: