Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Πρόβλημα με το κλιματιστικό του αυτοκινήτου;


Είναι μερικές μέρες που έχεις διαπιστώσει ότι το κλιματιστικό του αυτοκινήτου σου δεν λειτουργεί σωστά. Το πήγες στο συνεργείο και ο μηχανικός σου έβαλε φρέον και ο κλιματισμός του αυτοκινήτου σου, πλέον λειτουργεί κανονικά! Τέλεια!

Τι γίνεται όμως αν ύστερα από λίγες μέρες ο κλιματισμός και πάλι δεν λειτουργεί;

Φυσικά είσαι αναγκασμένος να πας ξανά στο συνεργείο το αυτοκίνητό σου, και μάλλον ο μηχανικός θα σου ξαναβάλει φρέον αλλά ετούτη τη φορά θα προσθέσει και φώσφορο.

Έτσι συνέβει στη δική μας περίπτωση!

Έβαλε φώσφορο και με ειδικά γυαλιά προσπάθησε να βρει αν χάνεται κάπου το φρέον. Όλα ήταν πεντακάθαρα. Δεν έδειχνε να χάνει πουθενά.

- ''είσαι οκ'' μου είπε, ''το αυτοκίνητό σου δεν χάνει πουθενά.

Μερικές μέρες μετά, και πάλι ο κλιματισμός δεν λειτουργούσε. Σκέφτηκα ότι μάλλον θα πρέπει να αλλάξω συνεργείο. Πήγα το αυτοκίνητό μου στο συνεργείο που μου σύστησε ένας πολύ καλός μου φίλος. Αυτός, βρήκε αμέσως την αιτία. Και ήταν στο ψυγείο! Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν το ακριβώς συνέβει.

Ο λεκές που φαίνεται μέσα στο πλέγμα σαν μαύρο σύννεφο, είναι το φρέον που χανόταν. Το ερώτημα τώρα είναι, γιατί ο προηγούμενος μάστορας δεν έκανε καμία αναφορά για το ψυγείο; Όπως καταλαβαίνετε, είναι πολύ σημαντικό να έχεις κάποιο συνεργείο της εμπιστοσύνης σου. Δεν ξέρω αν έγινε κάτι επίτηδες, πάντως εμένα μου μπήκαν δυο ιδέες:

1. Ο μηχανικός με κοροϊδεύει για να μου παίρνει χρήματα ή,
2. Δεν έχει ιδέα απο κλιματιστικά.

Πάντως ή, το ένα συμβαίνει ή το άλλο, η ουσία είναι ότι αλλάζοντας τον μηχανικό, βρέθηκε και το πραγματικό πρόβλημα του αυτοκινήτου. 



Επειδή υπάρχουν πολλοί σαν κι εμένα που δεν έχουν ιδέα από αυτοκίνητα, και είμαστε τα πρώτα υποψήφια θύματα των συνεργείων που δεν σέβονται τις οικονομικές δυσκολίες των συνανθρώπων τους, καλό είναι να μοιραζόμαστε τέτοιες εμπειρίες μεταξύ μας μπας και έστω και τυχαία βοηθήσουμε κάποιον συνάνθρωπό μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: